Jednostki napędowe z śrubą pociągową ELGS-BS
| Wielkość | 45 - 60 |
| Maks. prędkość | od 0.25 M/S |
| Średnica śruby | od 12 - od 10 MM |
| Skok śruby | od 12 - od 10 Y13 |
| Pozycja montażu | dowolny |
| Prowadnica | Prowadnica z łożyskami kulkowymi w obiegu zamkniętym |
| Konstrukcja | Elektromechaniczna oś liniowa |
| Typ silnika | Silnik skokowy |
| Homing | Twardy zderzak - blok dodatni |
| Typ śruby | Śruba pociągowa toczna |
| Symbol | 00997292 |
| Sygnalizacja położenia | Enkoder silnika |
| Maks. przyspieszenie | od 5 MS2 |
| Powtarzalność | ±0,01 mm - ±0,015 mm |
| Czas pracy ciągłej | 100% |
| Mx z teoretyczną żywotnością 100 km (tylko z perespektywy prowadnicy) | od 107 - od 20 NM |
| My z teoretyczną żywotnością 100 km (tylko z perespektywy prowadnicy) | od 117 - od 17 NM |
| Mz z teoretyczną żywotnością 100 km (tylko z perespektywy prowadnicy) | od 117 - od 17 NM |
| Skrętny moment bezwładności It | 8500 - 29800 Y12 |
| Znak UKCA (patrz deklaracja zgodności) | wg przepisów UK dot. EMV |



