Jednostki napędowe z paskiem zębatym ELGS-TB
| Wielkość | 45 - 60 |
| Maks. prędkość | od 1.04 - od 1.2 M/S |
| Pozycja montażu | poziomo |
| Prowadnica | Prowadnica z łożyskami kulkowymi w obiegu zamkniętym |
| Konstrukcja | Elektromechaniczna oś liniowa |
| Typ silnika | Silnik skokowy |
| Homing | Twardy zderzak - blok dodatni |
| Symbol | 00997293 |
| Sygnalizacja położenia | Enkoder silnika |
| Maks. przyspieszenie | od 6 MS2 |
| Powtarzalność | ±0,1 mm |
| Czas pracy ciągłej | 100% |
| Mx z teoretyczną żywotnością 100 km (tylko z perespektywy prowadnicy) | od 107 - od 20 NM |
| My z teoretyczną żywotnością 100 km (tylko z perespektywy prowadnicy) | od 117 - od 17 NM |
| Mz z teoretyczną żywotnością 100 km (tylko z perespektywy prowadnicy) | od 117 - od 17 NM |
| Skrętny moment bezwładności It | 8500 - 29800 Y12 |
| Znak UKCA (patrz deklaracja zgodności) | wg przepisów UK dot. EMV |
| Odporność na drgania | Sprawdzanie odporności podczas transportu przy drganiach o stopniu intensywności 1 wg FN 942017-4 i EN 60068-2-6 |
| Odporność na wstrząsy | Test odporności na wstrząsy o stopniu intensywności 1 wg FN942017-5 i EN 60068-2-27 |
| Geometryczne momenty bezwładności powierzchni 2 stopnia Iy | 140000 - 441000 Y12 |



