Mocni w działaniu
Ponad 40 lat na rynku

Warunki handlowe

Ogólne warunki handlowe

Postanowienia ogólne
1. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe, zwane dalej "OWH", normują zasady dotyczące zawierania i realizacji umów sprzedaży towarów przez firmę PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o., na rzecz innych podmiotów, zwanych dalej "Kupującymi" lub "Kupującym". OWH stanowią integralną część każdej umowy sprzedaży towarów zawieranych między PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. i Kupującymi. Zmiana lub wyłączenie poszczególnych postanowień OWH może nastąpić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. pod rygorem nieważności.

2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszych OWH, a treścią łączącej strony umowy, zastosowanie mają postanowienia umowy.

3. Niniejsze OWH mają zastosowanie do wszystkich umów sprzedaży towarów zawartych w okresie od dnia 01.02.2017 r., zawieranych pomiędzy PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o., a Kupującymi będącymi Przedsiębiorcami w rozumieniu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.

4. Ogólne Warunki Handlowe podane są do wiadomości i akceptacji Kupującego najpóźniej przy składaniu przez niego zamówienia, ponadto dostępne są na stronie internetowej https://www.pneumat.com.pl/warunki_handlowe)

5. PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż wyłącznie dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą. Firma zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów dotyczących prowadzonej działalności tj. aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (gdy Klient jest osobą prawną) lub wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (gdy Klient jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą) przed przekazaniem zamówienia do realizacji.
Oferta cenowa
1. Firma Pneumat System Sp. z o.o. sprzedaje nabywcy towar po cenach według aktualnego cennika. Ewentualne rabaty dotyczą akcji promocyjnych lub indywidualnych ustaleń z klientem. Pneumat System zastrzega sobie prawo do zmian cen bez uprzedniego powiadamiania klientów, o ile nie zostało to wcześniej ustalone indywidualnie.

2. Wszelkie rabaty udzielane przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. wymagają indywidualnych ustaleń na piśmie pomiędzy stronami umowy.

3. Prezentowane na stronie internetowej „super cena” oraz cena „super hurt” obowiązują jedynie dla zakupów realizowanych za pośrednictwem strony internetowej.

4. Jeśli stawki cen zostaną określone w walucie innej niż polski złoty (PLN) to cena na fakturze będzie równowartością w polskich złotych danej stawki walutowej wg kursu sprzedaży danej waluty ogłoszonego przez PKO BP S.A. w dniu wystawienia faktury, chyba że obie strony, na etapie wstępnych negocjacji poprzedzających zamówienie ustalą inaczej.

5. Aktualne kursy sprzedaży walut PKO BP S.A. są dostępne pod adresem internetowym https://www.pkobp.pl/waluty/
Zamówienia
1. Zamówienie zostaje złożone albo:
a) z chwilą jego doręczenia Sprzedającemu w formie tekstowej (listem poleconym lub pocztą elektroniczną) wraz z co najmniej: podaniem nazwy towaru, ilości towaru z podaniem numeru katalogowego, jednostki miary, miejsca i adresu dostawy, dokładną nazwę, adres i telefon Kupującego oraz osobę do kontaktu ze strony Kupującego, wskazanie danych umożliwiających wystawienie faktury VAT, a także złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na wystawianie faktur VAT bez podpisu Kupującego, podpis i pieczęć osoby upoważnionej do składania zamówień, pieczęć firmy;
b) w formie elektronicznej na stronie internetowej PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o., zgodnie z zasadami i na warunkach określonych dla składania zamówień w sklepie internetowym PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.

2. Ponadto w każdym zamówieniu powinna być wskazana forma dostawy (transportem własnym lub organizowanym przez firmę, z rozładunkiem lub bez). Koszty transportu ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.

3. Zamówienia zostają przekazane do realizacji po pisemnej akceptacji przez klienta warunków dostaw, przedstawionych w dokumencie „Potwierdzenie zamówienia”. W przypadku przedpłaty, realizacja zamówienia (w tym złożenie zamówienia do producenta lub dostawcy) nastąpi po zaksięgowaniu płatności na koncie PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.

4. Brak zastrzeżeń ze strony klienta:
a) w przeciągu 2 godzin od momentu wysłania dokumentu dla zamówień z 24-godzinnym terminem realizacji,
b) w przeciągu 8 godzin od momentu wysłania dokumentu dla zamówień z powyżej 24-godzinnym terminem realizacji traktuje się jako akceptację przedstawionych warunków handlowych, bez zastrzeżeń

5. Wszelkie katalogi, prezentacje itp. materiały PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o., w tym również te, które noszą cechy oferty (w tym również nazwę „oferta”), skierowane zarówno do ogółu, jak i do konkretnie oznaczonego Klienta/Kontrahenta, mają charakter wyłącznie informacyjny i niewiążący Sprzedającego, stanowiąc jedynie zaproszenie do składania Zamówień przez Kupujących, w oparciu o deklarowane w nich opisy towarów oraz warunki Dostaw, w tym ceny. W żadnym wypadku nie stanowią one oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego, chyba, że Sprzedający wyraźnie, na piśmie zgodzi się na takie ich traktowanie.

6. Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

7. Dla zamówień o wartości powyżej 10 000zł netto, Sprzedający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia dopiero po podpisaniu umowy sprzedaży.
Warunki dostaw, transport
1. Realizacja Zamówienia rozpoczyna bieg od momentu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości technicznych i handlowych, jak również po wpłacie pełnej zaliczki przez Kupującego, jeśli taka została wcześniej uzgodniona przez strony. Termin realizacji dostaw zamówionego asortymentu dostępnego w magazynie firmy PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. z reguły wynosi 1 do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia lub uiszczenia zapłaty bądź zaliczki. Dostawy bezpośrednio od producenta realizowane są w terminie uzgodnionym indywidualnie pomiędzy stronami.

2. Termin realizacji zamówienia podany w ofercie szacowany jest w dniu złożenia oferty i może ulec zmianie, gdyż jest to termin uzależniony od realizacji zamówienia przez producenta.

3. Czasy dostawy podane powyżej to czasy orientacyjne, w których realizowana jest większość zamówień. Powyższe czasy mogą ulec wydłużeniu. Na czas, po jakim zamówione produkty trafią do Kupującego składa się czas kompletacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

4. Podane w ofertach i katalogach ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Koszty przesyłki zamówionego towaru pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki wyceniane są osobno zależnie od wagi, wielkości i kraju docelowego wysyłki towaru. Przy zamówieniu powyżej 1000 zł netto, koszt pokrywa PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. (zapis dotyczy wyłącznie przesyłek kierowanych na adres znajdujący się na terenie Polski). Powyższy zapis nie dotyczy węży przemysłowych, rur Infinity, kompresorów i innych towarów wielkogabarytowych. Koszty przesyłki tych produktów wyceniane są indywidualnie w zależności od gabarytów.

5. Jeśli nie ustalono inaczej, towar do klienta wysyłany jest na warunkach Incoterms 2010 EXW siedziba lub oddział firmy Pneumat System.
Gwarancja/Reklamacja
1. Gwarancja na zakupiony towar udzielana jest przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. na okres do 12 miesięcy od daty dostarczenia zgodnie z poniższymi warunkami, chyba, że inaczej stanowi karta gwarancyjna.

2. Strony niniejszym wyłączają odpowiedzialność PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. z tytułu rękojmi za wady fizyczne sprzedanych Kupującemu towarów.

3. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn niezależnych od klienta.

4. PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady produktów powstałe w wyniku:
a) Nieprawidłowego, niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcjami użytkowania produktu, nieprawidłowej instalacji, konserwacji, transportu, rozładunku, magazynowania, błędów Kupującego oraz błędów projektowych lub wykonawczych osób trzecich.
b) Samowolnie dokonywanych bez zgody PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych, wykonywanych przez nieautoryzowany inny niż Pneumat System Sp. z o.o. podmiot lub w wyniku używania nieautoryzowanych przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. części.
c) Wszelkich przyczyn zewnętrznych, takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, a także uszkodzeń wynikłych ze skutków naturalnego zużycia, czyli takiego zużycia, które nie jest wynikiem wady materiału lub wykonania, zdarzeń losowych i siły wyższej.

5. PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego z tytułu wad produktu wykonanego przez Kupującego z zastosowaniem produktów dostarczonych przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.

6. Reklamacja może być zgłoszona wyłącznie przez Kupującego. Uprawnienia z gwarancji nie mogą być przeniesione na osoby trzecie bez pisemnej zgody PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. Odpowiedzialność z gwarancji jest ograniczona do wartości ceny netto reklamowanego towaru dotkniętego wadą.

7. Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zbadania odbieranych produktów z zachowaniem należytej staranności, wymaganej w stosunkach gospodarczych, przy uwzględnieniu profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności, pod kątem istnienia wad jawnych oraz braków ilościowych. Kupujący jest zobowiązany do zbadania każdego Produktu przed jego zainstalowaniem albo zastosowaniem i niezwłocznego poinformowania PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. o ewentualnych nieprawidłowościach. Niezgłoszone w sposób powyższy wady nie podlegają reklamacji w ramach gwarancji.

8. Reklamacja musi zostać zgłoszona przez formularz dostępny TUTAJ

9. Przed odbiorem przesyłki (pokwitowanie odbioru na liście przewozowym), Kupujący jest zobowiązany do bardzo starannego zbadania opakowania produktu
(i samego produktu o ile to możliwe) pod kątem ewentualnych widocznych uszkodzeń w transporcie oraz podjęcia wszelkich czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika oraz do sporządzenia stosownego protokołu szkody.

10. Niezwłocznie po odbiorze przesyłki (pokwitowaniu odbioru na liście przewozowym), jeszcze w obecności przewoźnika Kupujący powinien rozpakować produkt oraz dokonać jego zbadania pod względem ilościowym i jakościowym, szczególnie pod kątem widocznych uszkodzeń do których mogło dojść w transporcie. Wszelkie braki lub uszkodzenia produktu powinny być odnotowane w protokole szkody. W przypadku dużych dostaw towaru i/lub dostaw w opakowaniach zbiorczych, których sprawdzenie w obecności kuriera byłoby niemożliwe lub zbyt czasochłonne, Kupujący jest zobowiązany do dokładnego zbadania towaru
i pisemnego zgłoszenia Sprzedającemu ewentualnych braków najszybciej jak to możliwe, nie później jednak niż w terminie 2 dni roboczych licząc od daty przyjęcia dostawy. Nie zwalnia to jed nak Kupującego z obowiązku o którym mowa w punkcie 8.

11. Dokonanie przez Kupującego odbioru towaru bez zachowania staranności, o której mowa w pkt 9 i 10 uważa się za potwierdzenie prawidłowości dostawy.

12. Jeżeli okaże się, że wada jest wynikiem okoliczności, za które PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności, Kupujący zwróci PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. wszelkie powiązane z procesem reklamacji koszty, tj. w szczególności koszty transportu produktów, dojazdów, koszty usług serwisowych, koszty obsługi prawnej. Zapłata kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym nie wyłącza możliwości dochodzenia przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. odszkodowania na zasadach ogólnych.

13. Wszelkie naprawy gwarancyjne z wyłączeniem sprężarek śrubowych i tłokowych zabudowanych na zbiornikach o pojemności nie mniejszej niż 200l dokonywane są w siedzibie PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.

14. Koszt wysyłki reklamowanego towaru do naprawy ponosi Kupujący. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszt transportu do klienta ponosi PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.

15. Roszczenia wynikające z tytułu reklamacji nie stanowią podstawy do wstrzymania płatności za dostarczony towar.
Zwroty towaru
1. Zwrot towaru jest możliwy wyłącznie za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie. PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. może uzależnić wyrażenie zgody od zapłaty przez Kupującego odstępnego w kwocie stanowiącej 20% (dwadzieścia) wartości netto zamówienia lub wyższej, jeżeli koszty związane z zakupem i realizacją zamówienia przekroczyły tę kwotę.

2. Kupujący jest uprawniony do dokonania zwrotu towaru za zgodą Sprzedającego i pod warunkiem braku istnienia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i jego opakowania oraz pokrycia pełnych kosztów transportu zwracanego towaru do magazynu, z którego nastąpiła dostawa dla Kupującego.

3. Rozliczenie za zwracany towar dokonywane będzie poprzez wystawienie i doręczenie Kupującemu faktury korygującej wraz z notą księgową.

4. Rozpatrywanie spraw dotyczących możliwości zwrotu towaru dotyczy tylko zamówień do 3 miesięcy od daty wystawienia faktury.

5. W ciągu 30 dni od daty przyjęcia zwrotu, nabywca otrzymuje dokumenty korygujące dotychczasowe rozliczenia.

6. Ze względu na swój charakter, zwrotowi nie podlegają wyprodukowane na zamówienie siłowniki pneumatyczne, sprężyny gazowe, odcinki węży oraz inne produkty wykonywane lub sprowadzane na indywidualne zamówienie.
Warunki płatności
1. Przyznanie klientowi prawa do zakupów z wydłużonym terminem płatności jest możliwe pod warunkiem spełnienia wymagań określonych procedurami obowiązującymi w PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. Informacji w tym zakresie udziela kierownik działu sprzedaży Pneumat System.
Postanowienia końcowe
1. Wyłącznym miejscem wykonywania wszelkich zobowiązań wynikających z umowy jest Wrocław.

2. OWH podlegają wyłącznie prawu polskiemu i zgodnie z nim będą interpretowane. Umowa podlega wyłącznie prawu polskiemu.

3. W odniesieniu do wszystkich sporów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z umowy, sądem wyłącznie właściwym jest sąd właściwy dla siedziby PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o..

4. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.

5. Tytuły poszczególnych punktów niniejszych OWH wprowadzone zostały jedynie dla ułatwienia posługiwania się tekstem i nie mają znaczenia prawnego a co za tym idzie tekst OWH nie może być interpretowany na ich podstawie.

6. Jeżeli poszczególne postanowienia niniejszych OWH okazałyby się nieważne lub nieskuteczne nie będzie to miało wpływu na ważność i skuteczność pozostałych postanowień. W takim przypadku strony zobowiązują się przyjąć takie postanowienia, które odzwierciedlać będą uprzednią wolę stron w sposób skuteczny, a w przypadku braku konsensu w powyższym zakresie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy obowiązującego prawa.

7. W przypadku sporządzenia umów lub OWH w języku polskim i obcym, językiem autentycznym jest język polski. W przypadku różnic pomiędzy wersją polskojęzyczną, a obcojęzyczną rozstrzygające znaczenia ma brzmienie wersji polskiej.

8. PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.. zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszych OWH.

9. Niniejsze OWH mają zastosowanie do umów sprzedaży zawartych i dostaw zrealizowanych w okresie od dnia 01.02.2017.

Regulamin sklepu internetowego

Postanowienia ogólne
1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.pneumat.com.pl jest firma PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. wpis do KRS numer: 0000164061, Numer NIP: 8951791519 REGON: 932914224 z siedzibą przy ul. Obornickiej 160, 51-114 Wrocław.

2. Zakupy w sklepie internetowym mogą być dokonywane wyłącznie przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą.

3. Zamówienia w sklepie internetowym Pneumat System Sp. z o.o. są realizowane w walucie polskiej, na terenie Polski.

4. Pneumat System dopuszcza możliwość realizacji zamówień zagranicznych, w walucie obcej. Sposób realizacji i dostarczenia zamówienia zależy od kraju, do którego zamówienie ma być wysłane.

5. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Pneumat System Sp. z o.o. oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu oraz Ogólnych Warunków Handlowych obowiązujących w Pneumat System Sp. z o.o.

6. Informacje zamieszczone na stronie sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.pneumat.com.pl, skierowane zarówno do ogółu, jak i do konkretnie oznaczonego Klienta/Kontrahenta, mają charakter wyłącznie informacyjny i niewiążący Sprzedającego, stanowiąc jedynie zaproszenie do składania Zamówień przez Kupujących, w oparciu o deklarowane w nich opisy towarów oraz warunki Dostaw, w tym ceny. W żadnym wypadku nie stanowią one oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego, chyba, że Sprzedający wyraźnie, na piśmie zgodzi się na takie ich traktowanie.

7. Pneumat System nie weryfikuje treści opinii zamieszczanych na stronie internetowej.
Składanie zamówień
1. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest posiadanie aktywnego konta w sklepie internetowym Pneumat System Sp. z o.o. tj. otrzymanie loginu i hasła dostępu do sklepu internetowego.

2. Otrzymanie loginu i hasła dostępu do sklepu internetowego następuje po prawidłowym wypełnianiu formularza pod adresem https://www.pneumat.com.pl/rejestracja.

3. Zamówienia należy składać poprzez stronę internetową www.pneumat.com.pl. Przyjęcie przez sklep internetowy, każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mail, oraz poprzez informację wyświetlaną w systemie Sklepu. Przyjęcie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Pneumat System Sp. z o.o. nie odpowiada za usterki w przesyłaniu e-mailowych potwierdzeń, spowodowane czynnikami niezależnymi od nich (np. awariami serwerów pocztowych, łączy internetowych, klęskami żywiołowymi, ingerencji osób trzecich).

4. Dokonując zamówienia poprzez stronę internetową www.pneumat.com.pl. Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. W przypadku niedotrzymania postanowień. Regulaminu Pneumat System Sp. z o.o. jest uprawniony do anulowania złożonego zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.

5. Pneumat System Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do ustalenia minimalnej ilości zamówienia. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Pneumat System Sp. z o.o. na prawo zaproponować klientowi inny towar o takich samych lub zbliżonych parametrach. W przypadku zgody klienta, zrealizowane będzie tak zmodyfikowane zamówienie. W przypadku braku zgody, Klient otrzyma zwrot wszelkich wpłaconych kwot na poczet danego zamówienia, zaś Pneumat System Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za brak realizacji zamówienia.

6. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy cały zamówiony przez Kupującego towar jest skompletowany i gotowy do wysyłki. Sklep wystawia dokument sprzedaży w postaci faktury VAT. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem Pneumat System Sp. z o.o. do wystawienia faktury VAT na zakupione towary bez podpisu odbiorcy. Klient niniejszym upoważnia Pneumat System Sp. z o.o. do wysyłki faktury e-mailem, bez podpisu wystawcy, bez certyfikowanego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, w formacie PDF. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy cały zamówiony przez Kupującego towar jest skompletowany i gotowy do wysyłki

7. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu i ewentualnie anulować zamówienie wyłącznie za zgodą Pneumat System Sp. z o.o. udzieloną pisemnie pod rygorem nieważności.

8. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN). Ceny podane są w wartościach netto. Transakcje zawierane są w złotych polskich. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen. W takich przypadkach Sklep zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie Klienta o zaistniałej sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane, a umowa uznana jest za niezawartą. Sklep w wyjątkowych przypadkach ma prawo dokonać zmiany ceny w przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już potwierdzone (zaakceptowane) poprzez potwierdzenie realizacji zamówienia.

9. Ceny niektórych towarów są cenami „do uzgodnienia”. W przypadku zamówień na te towary Klient otrzyma informacje o cenie po złożeniu zamówienia.

10. Jeśli nie ustalono inaczej, zamówienie realizowane jest na warunkach Incoterms 2010 EXW siedziba lub oddział firmy Pneumat System Sp. z o.o..
Realizacja zamówienia
1. Dostawa towaru odbywa się w sposób określony w zamówieniu i dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Informacja o dostępności Produktu wyświetla się w Sklepie Internetowym przy każdym towarze.

3. Kupujący, zależnie od uzyskanych warunków płatności może uregulować płatność za zamówione towary przelewem bankowym na podany w zamówieniu rachunek bankowy Pneumat System Sp. z o.o. przed realizacją zamówienia (przedpłata) lub, w przypadku udzielonego kredytu kupieckiego, po otrzymaniu faktury, podając w tytule przelewu numer zamówienia oraz dane Kupującego. W przypadku przedpłaty realizacja zamówienia (w tym złożenie zamówienia do producenta lub dostawcy) nastąpi po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Pneumat System Sp. z o.o.

4. Każda przesyłka wysyłana jest przez Pneumat System Sp. z o.o. firmą kurierską. Kwestie związane z warunkami dostawy reguluje Regulamin świadczenia krajowych usług przewozowych i pocztowych firmy kurierskiej, która realizuje dostawę.

5. Termin realizacji wskazany w zamówieniu szacowany jest w dniu złożenia oferty i może ulec zmianie, gdyż jest to termin uzależniony od realizacji zamówienia przez producenta. Na czas, po jakim zamówione produkty trafią do Kupującego składa się również czas kompletacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

6. Dla zamówień o wartości powyżej 10 000 zł netto, Sprzedający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia dopiero po podpisaniu umowy sprzedaży.
Gwarancja/Reklamacja

1. Gwarancja na zakupiony towar udzielana jest przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. na okres do 12 miesięcy od daty dostarczenia zgodnie z poniższymi warunkami, chyba, że inaczej stanowi karta gwarancyjna.

2. Strony niniejszym wyłączają odpowiedzialność PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. z tytułu rękojmi za wady fizyczne sprzedanych Kupującemu towarów.

3. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn niezależnych od klienta.

4. PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady produktów powstałe w wyniku:
a) Nieprawidłowego, niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcjami użytkowania produktu, nieprawidłowej instalacji, konserwacji, transportu, rozładunku, magazynowania, błędów Kupującego oraz błędów projektowych lub wykonawczych osób trzecich.
b) Samowolnie dokonywanych bez zgody PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych, wykonywanych przez nieautoryzowany inny niż Pneumat System Sp. z o.o. podmiot lub w wyniku używania nieautoryzowanych przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. części.
c) Wszelkich przyczyn zewnętrznych, takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, a także uszkodzeń wynikłych ze skutków naturalnego zużycia, czyli takiego zużycia, które nie jest wynikiem wady materiału lub wykonania, zdarzeń losowych i siły wyższej.

5. PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego z tytułu wad produktu wykonanego przez Kupującego z zastosowaniem produktów dostarczonych przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.

6. Reklamacja może być zgłoszona wyłącznie przez Kupującego. Uprawnienia z gwarancji nie mogą być przeniesione na osoby trzecie bez pisemnej zgody PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. Odpowiedzialność z gwarancji jest ograniczona do wartości ceny netto reklamowanego towaru dotkniętego wadą.

7. Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zbadania odbieranych produktów z zachowaniem należytej staranności, wymaganej w stosunkach gospodarczych, przy uwzględnieniu profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności, pod kątem istnienia wad jawnych oraz braków ilościowych. Kupujący jest zobowiązany do zbadania każdego Produktu przed jego zainstalowaniem albo zastosowaniem i niezwłocznego poinformowania PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. o ewentualnych nieprawidłowościach. Niezgłoszone w sposób powyższy wady nie podlegają reklamacji w ramach gwarancji.

8. Reklamacja musi zostać zgłoszona przez formularz dostępny TUTAJ

9. Przed odbiorem przesyłki (pokwitowanie odbioru na liście przewozowym), Kupujący jest zobowiązany do bardzo starannego zbadania opakowania produktu
(i samego produktu o ile to możliwe) pod kątem ewentualnych widocznych uszkodzeń w transporcie oraz podjęcia wszelkich czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika oraz do sporządzenia stosownego protokołu szkody.

10. Niezwłocznie po odbiorze przesyłki (pokwitowaniu odbioru na liście przewozowym), jeszcze w obecności przewoźnika Kupujący powinien rozpakować produkt oraz dokonać jego zbadania pod względem ilościowym i jakościowym, szczególnie pod kątem widocznych uszkodzeń do których mogło dojść w transporcie. Wszelkie braki lub uszkodzenia produktu powinny być odnotowane w protokole szkody. W przypadku dużych dostaw towaru i/lub dostaw w opakowaniach zbiorczych, których sprawdzenie w obecności kuriera byłoby niemożliwe lub zbyt czasochłonne, Kupujący jest zobowiązany do dokładnego zbadania towaru
i pisemnego zgłoszenia Sprzedającemu ewentualnych braków najszybciej jak to możliwe, nie później jednak niż w terminie 2 dni roboczych licząc od daty przyjęcia dostawy. Nie zwalnia to jed nak Kupującego z obowiązku o którym mowa w punkcie 8.

11. Dokonanie przez Kupującego odbioru towaru bez zachowania staranności, o której mowa w pkt 9 i 10 uważa się za potwierdzenie prawidłowości dostawy.

12. Jeżeli okaże się, że wada jest wynikiem okoliczności, za które PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności, Kupujący zwróci PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. wszelkie powiązane z procesem reklamacji koszty, tj. w szczególności koszty transportu produktów, dojazdów, koszty usług serwisowych, koszty obsługi prawnej. Zapłata kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym nie wyłącza możliwości dochodzenia przez PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. odszkodowania na zasadach ogólnych.

13. Wszelkie naprawy gwarancyjne z wyłączeniem sprężarek śrubowych i tłokowych zabudowanych na zbiornikach o pojemności nie mniejszej niż 200l dokonywane są w siedzibie PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.

14. Koszt wysyłki reklamowanego towaru do naprawy ponosi Kupujący. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszt transportu do klienta ponosi PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o.

15. Roszczenia wynikające z tytułu reklamacji nie stanowią podstawy do wstrzymania płatności za dostarczony towar.

Dane osobowe i polityka prywatności
1. Dane osobowe podane przez klienta w procesie rejestracji, składania i realizacji zamówienia są przetwarzane przez Pneumat System Sp. z o.o. wpis do KRS numer: 0000164061, Numer NIP: 8951791519 REGON 932914224 z siedzibą przy ul. Obornickiej 160, 51-114 Wrocław, która jest administratorem danych osobowych.

2. Niezbędnym elementem procedury rejestracji, złożenia zamówienia i jego realizacji jest podanie przez klienta jego danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji, złożenia i realizacji zamówienia..

3. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych następuje przez zaznaczenie przez Klienta odpowiedniego pola na formularzu.

4. Zgromadzone dane osobowe nie są udostępnianie osobom trzecim, z wyłączeniem przekazania danych podmiotowi uczestniczącemu w realizacji zamówienia w celu dostarczenia Klientowi zamówionych towarów. Zakres przekazywanych danych ograniczony jest do niezbędnego minimum.

5. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania. W tym celu powinien skontaktować się z Pneumat System Sp. z o.o. na adres: ul. Obornickiej 160, 51-114 Wrocław.

6. Klient ma prawo do uzyskania informacji, czy i w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania jego danych osobowych. W tym celu powinien skontaktować się z Pneumat System Sp. z o.o. w sposób wskazany w punkcie 5 powyżej.

7. Pneumat System Sp. z o.o. wykorzystuje pliki typu cookies, czyli małe pliki tekstowo-numeryczne, które są zapisywane przez system teleinformatyczny w systemie teleinformatycznym Użytkownika (na komputerze, telefonie lub innym urządzeniu Użytkownika, z którego dokonano połączenia ze stroną internetową Pneumat System Sp. z o.o.) podczas przeglądania strony internetowej www.pneumat.com.pl, w tym wszelkich podstron i pozwalają na późniejszą identyfikację Użytkownika w przypadku ponownego połączenia z urządzenia (np. komputera, telefonu), na którym zostały zapisane.

8. Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania przez Użytkownika ze strony internetowej www.pneumat.com.pl , w tym wszelkich podstron, a ich głównym celem jest ułatwienie korzystania ze strony internetowej Pneumat System Sp. z o.o. , dostosowywanie stron serwisu do potrzeb i oczekiwań danego Użytkownika (personalizacja podstron Serwisu), badanie ruchu Użytkownika w ramach Serwisu.

9. Pliki cookies są wykorzystywane w Serwisie za zgodą Użytkownika. Zgoda może zostać wyrażona przez Użytkownika poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanego w urządzeniu telekomunikacyjnym wykorzystywanym przez Użytkownika do przeglądania zawartości Serwisu.

10. Użytkownik Serwisu może również w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć cookies w swojej przeglądarce przez takie jej ustawienia, aby blokowała cookies lub ostrzegała Użytkownika przed zapisaniem pliku cookies na urządzeniu, z którego korzysta do przeglądania zawartości Serwisu. W takim przypadku może się jednak zdarzyć, że korzystanie z ze strony internetowej www.pneumat.com.pl, w tym wszelkich podstron będzie mniej wydajne, Użytkownik nie będzie miał dostępu do niektórych treści, a w skrajnych przypadkach może zostać całkowicie zablokowane poprawne wyświetlanie stron.

11. Pneumat System Sp. z o.o. oświadcza, że stosowane przy ochronie serwisu Sklepu nowoczesne techniki zabezpieczenia i dostępu do danych służą zapewnieniu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa, jednak ze względów technicznych nie mogą gwarantować w pełni tajemnicy składowanych i przesyłanych informacji. Zalecane jest korzystanie z aktualnego oprogramowania antywirusowego na urządzeniu, poprzez które Klient łączy się ze Sklepem.
Postanowienia końcowe
1. Wyłącznym miejscem wykonywania wszelkich zobowiązań wynikających z zawartych umów jest Wrocław.

2. Zapisy regulaminu podlegają wyłącznie prawu polskiemu i zgodnie z nim będą interpretowane. Umowy zawarte w ramach sklepu internetowego PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o podlegają wyłącznie prawu polskiemu.

3. W odniesieniu do wszystkich sporów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z umowy, sądem wyłącznie właściwym jest sąd właściwy dla siedziby Pneumat System Sp. z o.o.

4. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.

5. Jeżeli poszczególne postanowienia niniejszego regulaminu okazałyby się nieważne lub nieskuteczne nie będzie to miało wpływu na ważność i skuteczność pozostałych postanowień. W takim przypadku strony zobowiązują się przyjąć takie postanowienia, które odzwierciedlać będą uprzednią wolę stron w sposób skuteczny, a w przypadku braku konsensu w powyższym zakresie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy obowiązującego prawa.

6. Pneumat System Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.

7. Wszelkie zmiany postanowień niniejszego regulaminu muszą być uzgodnione przez obie strony i mieć formę pisemną.

8. Niniejszy regulamin ma zastosowanie do umów sprzedaży i dostawy zawartych w okresie od dnia 15.02.2017

9. Niniejszy regulamin nie ma zastosowania do umów zawieranych z konsumentami.

Warunki dostawy i transportu przy zakupach w sklepie internetowym

1. Termin realizacji dostaw zamówionego asortymentu dostępnego w magazynie firmy PNEUMAT SYSTEM Sp. z o.o. z reguły wynosi 1 do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia lub uiszczenia zapłaty bądź zaliczki. Dostawy bezpośrednio od producenta realizowane są w terminie uzgodnionym indywidualnie pomiędzy stronami.

2. Termin realizacji zamówienia szacowany jest w dniu jego złożenia i może ulec zmianie, gdyż jest to termin uzależniony od realizacji zamówienia przez producenta.

3. Czasy dostawy podane powyżej to czasy orientacyjne, w których realizowana jest większość zamówień. Powyższe czasy mogą ulec wydłużeniu. Na czas, po jakim zamówione produkty trafią do Kupującego składa się czas kompletacji zamówienia oraz czas, jaki jest potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Kupującego adres, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

4. Podane w sklepie internetowym Pneumat System Sp. z o.o. ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Koszty przesyłki zamówionego towaru pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki wyceniane są osobno zależnie od wagi, wielkości i oraz kraju docelowego wysyłki towaru. Przy zamówieniu powyżej 500 zł netto, koszt pokrywa Pneumat System Sp. z o.o. (zapis dotyczy wyłącznie przesyłek standardowych kierowanych na adres znajdujący się na terenie Polski za pośrednictwem kuriera DHL). Powyższy zapis nie dotyczy węży przemysłowych, rur Infinity, kompresorów i innych towarów wielkogabarytowych. Koszty przesyłki tych produktów wyceniane są indywidualnie w zależności od gabarytów.

5. Jeśli nie ustalono inaczej, towar do klienta wysyłany jest na warunkach Incoterms 2010 EXW siedziba lub oddział firmy Pneumat System.

Jak kupować?

1. W sklepie internetowym www.pneumat.com.pl mogą dokonywać zakupów podmioty prowadzące działalność gospodarczą.

Wybieraj spośród 100 000 produktów korzystając z funkcjonalnej wyszukiwarki, konfiguratorów produktów oraz porad naszych ekspertów.
Zakładając Konto Klienta zyskasz jeszcze więcej możliwości kompletowania zamówienia.

2. Dodaj produkty do koszyka i prześlij zamówienie. Zostanie ono przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Pneumat System Sp. z o.o.

W naszym sklepie internetowym dostępne są następujące formy płatności:

  • Przedpłata - przelew tradycyjny
    Gdy zamówienie otrzyma status "W realizacji" otrzymasz mail z załączoną fakturą proforma, zawierającą wszelkie niezbędne dane do wykonania przelewu.

  • Szybkie płatności Przelewy24
    Zostaniesz przekierowany na stronę pośrednika płatności elektronicznych, który pozwoli Ci w łatwy sposób wykonać przelew korzystając z systemu płatności internetowych Twojego banku.

  • Za pobraniem
  • Za złożone zamówienie zapłacisz przy odbiorze paczki od kuriera.

3. Zamówienie zostanie zrealizowane w zadeklarowanym terminie, który jest wskazany w zamówieniu.

Termin realizacji dostaw zamówionego asortymentu zależny jest od statusu dostępności i rodzaju zamówienia.

  • Produkty ze statusem dostępne - 24h
  • Elementy wykonywane na zamówienie - 24h, a przy większych zamówieniach 48h (24h produkcja + 24h konfekcja)
  • Produkty zlokalizowane w Centrum Logistycznym - 96h
  • Niedostępne na stanie – termin ustalany indywidualnie z doradcą

Jeśli produkty zebrane w zamówieniu posiadają rozbieżne terminy realizacji, na etapie finalizacji będziesz mógł podzielić zamówienie na odrębne dostawy.

4. Jeśli wartość zamówienia przekroczyła 500 zł, będziesz mógł skorzystać z darmowej dostawy.

Zapoznaj się ze szczegółami warunków transportu oraz cennymi wskazówkami dotyczącymi odbioru paczki >>Transport.

Konto klienta

Jeśli reprezentujesz podmiot prowadzący działalność gospodarczą możesz założyć konto klienta rejestrując się na: https://www.pneumat.com.pl/rejestracja

W ramach jednej firmy może zostać zarejestrowanych wiele kont użytkowników. Każda osoba w Twojej firmie może zarejestrować się swoim adresem e-mail korzystając z jednego NIP-u.

Jeśli Twoja firma wybrała opcję e-faktury wszystkie dokumenty sprzedaży będą wysyłane na jeden adres e-mail, zadeklarowany podczas rejestracji.

Zakładając konto klienta zyskujesz dostęp do ofert specjalnych oraz funkcji usprawniających składanie zamówień.


Ciesz się dostępem do sklepu 24h

Dostęp 24h do oferty blisko 160 000 produktów

Rabaty w godzinach 18:00 - 9:00

Strefa nocnych marek, ze specjalnym rabatem w godzinach 18:00 – 9:00

Historia zamówień na wyciągnięcie ręki

Historia zamówień, która umożliwi szybki zakup asortymentu z poprzedniego zamówienia

Dostępna jest opcja tworzenia wielu koszyków zakupowych oraz możliwość wprowadzenia innych adresów wysyłki

Tworzenie wielu koszyków zakupowych oraz wprowadzania dodatkowych adresów do wysyłki

Importuj swoją listę zakupów z pliku xls

Tworzenie list zakupowych oraz import zestawienia produktów z pliku xls

Darmowy transport od 500 zł

Darmowa dostawa od 500 zł

Zwroty

Zwrot towaru jest możliwy wyłącznie za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie. Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar skontaktuj się z Product Managerem odpowiedzialnym za konkretny asortyment - pełna lista osób znajduje się pod adresem https://www.pneumat.com.pl/kontakt.


Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Handlowymi.


Kiedy możesz wnioskować o możliwość zawrotu towaru?

  • Jeśli towar i jego opakowanie nie mają jakichkolwiek uszkodzeń.
  • Jeśli jesteś gotów pokryć koszt dostawy zwracanego towaru do magazynu, z którego nastąpiła dostawa.
  • Jeśli produkt nie został wykonany na indywidualne zamówienie.

Reklamacje

Gwarancja na zakupiony towar udzielana jest przez Pneumat System Sp. z o.o. na okres do 12 miesięcy od daty dostarczenia.

Reklamacji nie podlegają wady produktów powstałe w wyniku nieprawidłowego stosowania oraz czynników zewnętrznych wymienionych w Ogólnych Warunkach Handlowych.

Dostarczaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera pod kątem ewentualnych uszkodzeń w transporcie opakowania oraz zawartości. W razie stwierdzenia nieprawidłowości powinna zostać sporządzona dokumentacja pozwalająca na ustalenie odpowiedzialności przewoźnika. Więcej informacji o prawidłowym odbiorze przesyłki znajdziesz w dziale >>Transport.

Po odebraniu zamówionego towaru należy dokładnie sprawdzić jego stan pod kątem istnienia wad jawnych oraz braków ilościowych. Zgłoszenia nieprawidłowości należy dokonać przed zainstalowaniem lub zastosowaniem produktu.

Jak zgłaszać reklamację?

Wypełnij przygotowany przez nas formularz reklamacji

Pobierz i wypełnij formularz reklamacji

W formularzu zawerte są informacje jak krok po kroku wykonać dokumentację

Sporządź dokumentację zdjęciową wad zgodnie z instrukcją zawartą w formularzu reklamacji.

Sporządzony dokument prześlij na nasz adres e-mail

Reklamację zgłoś w formie pisemnej na adres: reklamacje@pneumat.com.pl

Do trzech dni roboczych uzyskasz informację o kolejnych krokach

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania reklamacji poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Koszty przesyłki

Termin realizacji dostaw zamówionego asortymentu zależny jest od statusu dostępności i rodzaju zamówienia.

Więcej o terminach realizacji zamówień w dziale >> Jak kupować?

Koszt przesyłki kurierskiej (paczka DHL na terenie Polski):

Koszty przesyłki kurierskiej DHL na terenie Polski

Dla zamówień o wartości poniżej 500 zł

16,99 zł netto

Dla zamówień o wartości od 500 zł*

0 zł

*Przy wyborze opcji płatności za pobraniem promocja darmowego transportu od 500 zł nie obowiązuje

Koszty dostawy produktów wielkogabarytowych:

Transport gabarytowy - kurier - 195 zł netto
Transport gabarytowy - spedycja - 450 zł netto

Koszt transportu poza granice kraju kalkulowany jest indywidualnie na etapie realizacji zamówienia.

Zasady prawidłowego odbioru przesyłek

Przed podpisaniem listu przewozowego
1. Sprawdź stan opakowania zewnętrznego: jeśli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, sprawdź zawartość w obecności kuriera i spisz protokół na formularzu, który posiada kurier lub odmów przyjęcia przesyłki podając przyczynę odmowy.

2. Sprawdź liczbę paczek/opakowań. Informacja liczbie paczek/opakowań znajduje się na liście przewozowym.

3. Zadbaj o czytelne wypełnienie wszystkich pól formularza. Pamiętaj, aby zachować kopię protokołu.

4. Przy zgłoszeniu wadliwości przesyłki podaj numer zamówienia (ZS), numer listu przewozowego i opisz sytuację, a następnie prześlij skan protokołu.

5. To nadawca/płatnik ma prawo złożyć reklamację do spedycji.

6. O zastrzeżeniu powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin.

7. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.

8. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.
Po odebraniu paczek
1. Masz prawo w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki. Gdyby kurier nie wyraził zgody na sprawdzenie paczki w jego obecności skontaktuj się z infolinią kuriera.
Błędna dostawa
1. W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru lub niewłaściwej ilości, w ciągu 2 dni prześlij informację na adres reklamacje@pneumat.com.pl podając numer ZS i opisz niezgodność.

2. Najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszych krokach.

Postępowanie zgodne z tymi zasadami pozwoli na szybkie i satysfakcjonujące rozpatrzenie reklamacji.