Siłowniki zderzakowe DFSP
Amortyzacja | P: Elastyczne pierścienie / płytki amortyzacyjne z obu stron |
Ciśnienie robocze | 2,8 - 10 - 1,2 - 10 bar |
Dopuszczalna siła poprzeczna podczas operacji przełączania | od 147 - od 1250 N |
Klasa odporności na korozję CRC | 2 – Średnia odporność na korozję |
Konstrukcja | Korpus z profilu, Tłok, Tłoczyskowy - Korpus z profilu, Zabezpieczenie przed obrotem, Tłok, Tłoczysko z rolką |
Maks. częstotliwość cyklu | od 5 Hz |
Materiał pokrywy | Anodowanie, Stop aluminium |
Materiał rolki | Stal ocynkowana |
Materiał rury siłownika | Anodowany, Stop aluminium - Stop aluminium, Anodowany |
Materiał śruby kołnierzowej | Stal wysokostopowa, nierdzewna - Stal ocynkowana |
Materiał tłoczyska | Stal wysokostopowa, nierdzewna |
Materiał uszczelnień | TPE-U(PU) |
Medium robocze | Sprężone powietrze wg ISO8573-1:2010 [7:4:4] |
Permissible impact force on the advanced piston rod | od 880 - od 5000 N |
Pozycja zabudowy | Dowolna |
Przyłącza pneumatyczne | M5 - G1/8 |
Skok | od 10 - od 30 mm |
Sposób montażu | Do wyboru:, Przy pomocy otworów przelotowych, Przy pomocy gwintów wewnętrznych, Przy pomocy osprzętu |
Sygnalizacja położenia | Przy pomocy czujników |
Średnica tłoka | 16 mm - 50 mm |