Mocni w działaniu
Ponad 40 lat na rynku

Siłowniki dwutłoczyskowe HPSK D6-32

  • Info
  • Bestsellery
Produkcja siłowników pneumatycznych w 24h

Siłowniki HPSK charakteryzują się zwartą i silną konstrukcją odporną na występowanie siły skrętnej. Dzięki zastosowaniu dwóch sprzężonych tłoków uzyskuje się podwójną siłę nacisku w gabarytach zbliżonych dla siłownika jednotłoczyskowego.

Siłownik dwutłoczyskowy HPSK 15Siłowniki dwutłoczyskowe HPSK

Siłowniki dwutłoczyskowe HPSK oferujemy w czterech wariantach średnicy tłoka: 16, 20, 25 oraz 32.

Siłowniki dwutłoczyskowe HPSK o średnicy tłoka 16 mm dostępne są o skokach 10, 20, 30, 40, 50 oraz 75 mm, istnieje również możliwość regulacji skoków. Temperatura otoczenia prawidłowej pracy siłowników powinna oscylować między 0°C -+80°C. Temperatura medium czyli przefiltrowanego sprężonego powietrza nie powinna przekraczać 40°C. Ciśnienie pracy wynosi od 2 – 8 bar. Tłoczyska w siłowniku mogą być ślizgowe lub kulkowe, a prędkość tłoka wynosi od 30 do 300 mm/s. Amortyzacja w siłownikach dwutłoczyskowych jest mechaniczna. Port przyłączeniowy: Ø16 ÷ 20 M5; Ø25 ÷ 32 G1/8’.

Siłowniki dwutłoczyskowe HPSK o średnicy tłoka 20, 25 i 32 to siłowniki, których skoki mogą wynosić od 10 do 100 mm. Temperatura otoczenia ich prawidłowej pracy powinna wynosić o d 0°C do +80°C, a temperatura medium, którym jest przefiltrowane sprężone powietrze od 0°C do +40°C. Prowadzenie tłoczysk jest ślizgowe lub kulkowe, a prędkość tłoka w siłownikach wynosi od 30 do 300 mm/s. Możliwa jest regulacja skoku od 0 – 5 mm. Przy amortyzacji mechanicznej ciśnienie pracy wynosi do 2 do 8 bar. Smarowanie siłowników dwutłoczyskowych o danych średnicach tłoka nie jest wymagane. Port przyłączeniowy w zależności od średnicy tłoka wynosi: Ø16 ÷ 20 M5; Ø25 ÷ 32 G1/8’.

Jak zamawiać

Jak zamawiać siłowniki HPSK

Dobierz produkt wypełniając formularz dla najbardziej popularnych wersji siłowników znormalizowanych.

Doradca ds. Techniczno - Handlowych

Opiekunem kategorii jest:
Piotr Szmit
Doradca
ds. Techniczno – Handlowych
tel.: 71 325 74 00
email: silowniki@pneumat.com.pl

Biogram

Do firmy Pneumat przyjął się w 2017 roku. Odpowiedzialny jest za dział napędów pneumatycznych, zapewniający wsparcie w obszarze doboru siłowników stosowanych w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Stale poszerzający swoją wiedzę techniczną w zakresie pneumatyki siłowej.

Doradca ds. Techniczno - Handlowych

Opiekunem kategorii jest:
Piotr Szmit
Doradca
ds. Techniczno – Handlowych
tel.: 71 325 74 00
email: silowniki@pneumat.com.pl

Biogram

Do firmy Pneumat przyjął się w 2017 roku. Odpowiedzialny jest za dział napędów pneumatycznych, zapewniający wsparcie w obszarze doboru siłowników stosowanych w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Stale poszerzający swoją wiedzę techniczną w zakresie pneumatyki siłowej.



Faq - Siłowniki dwutłoczyskowe HPSK - Najczęściej zadawane pytania

Siłowniki dwutłoczyskowe pneumatyczne to urządzenia wykorzystywane w pneumatycznych układach napędowych, składające się z dwóch cylindrów i tłoków, które umożliwiają przekształcenie energii pneumatycznej na ruch mechaniczny za pomocą sprężonego powietrza.

Siłowniki dwutłoczyskowe znajdują zastosowanie w różnych branżach i aplikacjach, takich jak automatyka, robotyka, przemysł maszynowy i spożywczy – oraz wszędzie tam gdzie potrzebujemy zautomatyzować różne procesy produkcyjne.

Główne zalety siłowników dwutłoczyskowych to większa siła i wydajność w porównaniu z jednotłoczyskowymi dzięki podwójnej powierzchni roboczej oraz możliwość zachowania równowagi obciążenia, co przekłada się na stabilność i precyzyjne działanie w różnorodnych zastosowaniach przemysłowych.

Tak, prędkość ruchu siłownika pneumatycznego reguluje się za pomocą zaworów dławiąco-zwrotnych do siłownika.

Tak, wiele części, takich jak uszczelki czy tłoki, można wymieniać, aby przedłużyć żywotność siłownika.

Tak, ekstremalne temperatury mogą wpłynąć na wydajność siłownika oraz trwałość uszczelnień. Przy aplikacjach z temperaturą otoczenia powyżej 80*C mamy możliwość zaoferowania siłowników na uszczelnieniach wysokotemperaturowych.

Siłowniki te można montować za pomocą gwintów, uchwytów bocznych, trzpieni czy też przy pomocy otworów czołowych.

W tym dziale znajdziesz: