Mocni w działaniu
Ponad 40 lat na rynku

Regeneracja, naprawa siłowników pneumatycznych

  • Produkty
Ocena średnia:
Liczba wariantów: 1
Produkcja siłowników pneumatycznych w 24h

Regeneracja siłowników obejmuje takie czynności jak:

- wymiana tłoczysk (stal chromowana-nierdzewna),

- wymiana uszczelnień,

- czyszczenie podzespołów, smarowanie siłownika

- wymiana profili aluminiowych,

- testowanie pod kątem nieszczelności w siłownikach,

- walcowanie tłoczysk ze stali nierdzewnej.

Regenerujemy większość dostępnych siłowników na rynku polskim. W przypadku braku możliwości regeneracji pomagamy w doborze nowych siłowników. Zgodnie z naszą ofertą regeneracja standardowych produktów odbywa się w 24h.



Wypełnij formularz przyjęcia siłownika pneumatycznego do naprawy

Formularz naprawy siłownika

Po otrzymaniu siłowników wycena i diagnoza trwa do 5 dni roboczych.

Faq - Regeneracja siłowników - Najczęściej zadawane pytania

Słowniki ulegają uszkodzeniu najczęściej na skutek zanieczyszczeń przez ciała stałe, wodę i smary. Przyczyną braku ich sprawności są przede wszystkim wyboczenia, źle dopasowane tempo pracy, nieodpowiednie smarowanie urządzenia oraz przekraczanie maksymalnych parametrów pracy siłownika pneumatycznego. Często obserwujemy zużycie uszczelnień, które mogą wynikać z niewłaściwej obsługi lub przeciążeń.

Nasza firma zajmuje się regeneracją i naprawą siłowników tłoczyskowych i beztłoczyskowych. Regenerujemy napędy pneumatyczne praktycznie wszystkich producentów. Czas naprawy napędu zależy od stopnia zużycia elementów składowych siłownika. Jeżeli regeneracja polega na myciu, wymianie uszczelnień, dorobieniu nowego tłoczyska czy nowego profilu/rury, smarowaniu i sprawdzeniu pod kątem szczelności to średni czas regeneracji siłownika to 1-2 dni robocze. W sytuacjach wyjątkowych możemy wykonać regenerację siłownika na cito w ciągu kilku godzin.

Dzień dobry, na początku proszę sprawdzić jakie jest ciśnienie sprężonego powietrza na reduktorze. Dla optymalnej pracy siłownik powinien być zasilany sprężonym powietrzem o ciśnieniu pracy 6-7bar. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe to najprawdopodobniej jest nieszczelność powietrza na tłoku. Żeby zdiagnozować gdzie jest problem proszę zasilić tylną pokrywę siłownika tak, aby tłoczysko było w pozycji wysuniętej, a z pokrywy przedniej proszę wyprowadzić wężyk i zanurzyć go w wodzie. Jeżeli pokażą się "bąbelki" to znaczy, że siłownik jest nieszczelny przez tłok. Może Pan wysłać siłownik do regeneracji albo zakupić odpowiedni rozmiar zestawu naprawczego do siłownika NWT i wymienić uszczelnienia samemu.

Witam, oczywiście możemy zregenerować siłownik DGP. Żeby jednak zweryfikować w jakim stanie jest siłownik i czy opłaca się wykonać naprawę proszę o dostarczenie siłownika wraz z wypełnionym formularzem naprawy do naszej firmy. Po rozkręceniu i weryfikacji faktycznego stanu siłownika poinformujemy telefonicznie albo mailowo o kosztach serwisu. Jeżeli koszt naprawy przekroczy 70% ceny nowego siłownika, to oferta będzie zawierała również nowy siłownik oraz nasz zamiennik. Ostateczną decyzję czy siłownik będzie regenerowany czy jednak nowy podejmuje klient.

Dobierz produkt wypełniając formularz dla najbardziej popularnych wersji siłowników znormalizowanych.

Doradca ds. Techniczno - Handlowych

Opiekunem kategorii jest:
Piotr Szmit
Doradca
ds. Techniczno – Handlowych
tel.: 71 325 74 00
email: silowniki@pneumat.com.pl

Biogram

Do firmy Pneumat przyjął się w 2017 roku. Odpowiedzialny jest za dział napędów pneumatycznych, zapewniający wsparcie w obszarze doboru siłowników stosowanych w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Stale poszerzający swoją wiedzę techniczną w zakresie pneumatyki siłowej.

Doradca ds. Techniczno - Handlowych

Opiekunem kategorii jest:
Piotr Szmit
Doradca
ds. Techniczno – Handlowych
tel.: 71 325 74 00
email: silowniki@pneumat.com.pl

Biogram

Do firmy Pneumat przyjął się w 2017 roku. Odpowiedzialny jest za dział napędów pneumatycznych, zapewniający wsparcie w obszarze doboru siłowników stosowanych w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Stale poszerzający swoją wiedzę techniczną w zakresie pneumatyki siłowej.